Tento e-shop využívá cookies a bez jejich použití není schopen fungovat. Nesouhlasím s použitím cookies na tomto e-shopu (zobrazí se prázdná stránka).
X
možnosti plateb
počítadlo přístupů
online: 0
dnes: 3
týden: 19
celkem: 22156

Reklamace-jak postupovat

V případě, že se Vám zboží v záruční době porouchalo, naleznete zde potřebné informace k úspěšnému vyřízení Vaší reklamace.

Nejrychlejší vyřízení reklamace dosáhnete reklamováním zboží přímo v autorizovaném servisu.Jejich seznam naleznete v návodu, který je přiložen u zboží, popř. v záručním listě, je-li ke zboží vydán, nebo na našich stránkách v sekci Servisní střediska.

Pokud nenajdete tyto informace, postupujte následujícím způsobem.

V případě, že pro zboží není smluvní autorizovaný servis, můžete reklamaci uplatnit přímo u nás, můžete tak učinit dvěma možnými způsoby:

-reklamaci můžete osobně předat přímo na kontaktní místo provozovny  ul. Šromova 640/45, Brno 64300

-v případě, že se rozhodnete uplatnit svoji reklamaci přepravní společností, prosíme, zašlete zboží na níže uvedenou adresu: Jiří Černek, Šromova 640/45, 64300 Brno

Společně se zbožím zašlete prosím nákupní doklad (faktura) a podrobný popis závady. Předejdete tím případným nedorozuměním ohledně oprávněnosti reklamace a přispějete k rychlejšímu vyřízení Vaší reklamace. Zboží zasílejte nejlépe v originálním obalu, řádně zabezpečené proti poškození při přepravě, proti nárazu nebo pádu. Provozovatel eshopu neručí za poškození zboží přepravou.

Reklamace poškozeného zboží při dopravě

Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží. Na zásilku, která jeví známky poškození prosím sepište s řidičem protokol o škodě-poškození zásilky. Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy

Česká pošta – oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty.

GEIS – oznamte neprodleně na tel. 9512 77777. Zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu Prosíme, napište podrobnosti na info@IT-Smart.cz, kde vám poradíme jak dále postupovat.