Tento e-shop využívá cookies a bez jejich použití není schopen fungovat. Nesouhlasím s použitím cookies na tomto e-shopu (zobrazí se prázdná stránka).
X
možnosti plateb
počítadlo přístupů
online: 0
dnes: 3
týden: 19
celkem: 22156

Servisní střediska

Seznam autorizovaných reklamačních středisek

 

Acer - NTB, PDA, monitory, tablety

kontaktní informace: - aktuální adresa a kontakty jsou dostupné na www.acer.cz v sekci Servis a podpora
postup:
- každou zakázku je nutné zalogovat ( telefonicky nebo p
řes webový formulář ), výsledkem bude přidělené číslo zakázky kterým je nutné označit zásilku s vadným produktem
poznámka: - odeslání a vrácení reklamovaného produktu ( v případě záruční a oprávněné reklamace ) probíhá na náklady servisu
- osobní předání nebo vyzvednutí zakázky není možné
- aktuální informace k postupu zadání servisní zakázky, balení a označení zásilky najdete na www.acer.cz v sekci Servis a podpora
Telefon:
(
Česká republika)
+420 531 027 777
(Slovensko)
+421 2 4920 7070
Adresa:
Acer Czech Republic s.r.o.
Servisní centrum CTPark Brno Tu
řanka 110
627 00 Brno-Slatina
service_brno@acer-euro.com

 

Adaptec - všechny produkty

kontaktní informace: Adaptec zákaznický formulář
postup:
Od ledna 2009 Adaptec zm
ěnil svůj proces reklamací. Nově musí každý zákazník/koncový uživatel nejprve přes výše uvedený odkaz kontaktovat zákaznický servis Adaptecu ( Adaptec Technical Support ), zde ve spolupráci s technikem zjistí, zda je řadič skutečně vadný a lze ho poslat do reklamace. Pokud mu to technik v Adaptecu schválí, obdrží zákazník:
- tzv. "Adaptec Technical Support Case Number" ( číslo reklamace )
- email, který potvrzuje možnost reklamace. Tyto dvě informace jsou nezbytné pro přidělení čísla reklamace v naší společnosti. K žádosti o RE prosím také uvádějte popis závady zboží. O číslo RE zažádejte na adrese info@it-smart.cz
poznámka: - důvodem uvedeného postupu je velký počet neoprávněných reklamací kterým má tento postup předejít. Navíc dává klientovi možnost konzultovat problém přímo v HW prostředí ve kterém má produkt zabudován a předchází vyhodnocení reklamace jako neoprávněné pokud by se problém na jiném HW neprojevil.
- pozor, dotazu je bezprostředně po jeho zadání přiděleno evidenční číslo které ovšem není požadovaným Adaptec Technical Support Case Number, to přidělí až technik Adaptecu v případě závěru že je zařízení skutečně po HW stránce vadné

 

Alkohol testery DA3000, DA5000

Kontakt pro ČR:

V - NET s.r.o.
Šumice 139 687 31 Šumice Tel.: +420 572 639 076

Obecný kontakt na servis: Tel.: +420 572 631 137 Emai.: servis@v-net.cz

Administrace servisu
Jana Maršíková, DiS. marsikova@v-net.cz

http://www.v-net.cz/


Kontakt pro SK:

ALKOMA  s.r.o.
Dolný Šianec 16 911 01 TRENČÍN

Tel.: 00421 (0)32 6587 041
http://www.alkoma.sk/


Doklady potřebné k zaslání :

 - prodejní doklad - přesný popis závady - ve většině případů jsou přístroje funkční, pouze potřebuji kalibraci jejíž ceník je na stránkách servisu

 

Alma - DVB-T/S

kontaktní informace: INTER-SAT LTD, org. složka Blučina 704
664 56 Blučina
Tel.: 530 506 900
Fax: 549 210 111
E-mail:
info@isat.cz
postup:
s vadným produktem dodat mimo p
řesného popisu závady s kompletními kontaktními údaji na odesílatele i kopii dodacího listu od prodejce
poznámka: - odeslání reklamovaného produktu probíhá na náklady odesílatele - vrácení reklamovaného produktu ( v případě záruční a oprávněné reklamace ) probíhá na náklady servisu

 

AOC - monitory

kontaktní informace: CZ (+420) 272 188 300 praha@asupport.cz
http://www.asupport.cz/pickup.php
SK
(+421) 252 626 557

asupport@asupport.sk
http://www.asupport.sk/index.php?page=pickup
postup:
- zalogování zakázky prove
ďte na webovém formuláři na adrese:
http://www.aoc-europe.com/service-support/service-hotline.html
1) do pole na stránce zadejte prvních 5 znaků z výrobního čísla monitoru a odešlete
2) následuje stránka s odkazy a tel. kontakty na Hot line podle jednotlivých zemí, klikněte na odkaz on-line formuláře u ČR / SK
3) na následující stránce zvolte odkaz " Single Item Warranty (Usually for end users) " 4) formulář na následující stránce pečlivě vyplňte dle skutečnosti a odešlete
5) po odeslání formuláře obdržíte zpravidla do následujícího pracovního dne informaci že si vadný produkt přijede vyzvednout přepravce. V případě že ani do 48h neobdržíte na registraci RMA odpověď kontaktujte servis přímo na uvedených kontaktech
6) zásilku předejte přepravci adekvátně zabalenu tak aby nemohlo v průběhu přepravy dojít k poškození jejího obsahu
poznámka: - odeslání a vrácení reklamovaného produktu ( v případě záruční a oprávněné reklamace ) probíhá na náklady servisu
- uplatnění předprodejní reklamace je možné do 14ti dnů od nákupu a probíhá stejným způsobem jako reklamace standardní, pouze do popisu závady je nutné uvést informaci že se jedná o DOA reklamaci a žádáte o výměnu za zcela nový kompletní prodejný produkt ( samozřejmě data na prodejním dokladu a uplatnění RE musí odpovídat nároku na DOA reklamaci )

 

APC - všechny produkty

kontaktní informace: www.apc.com/support/contact/ask_apc.cfm

( pokud by APC změnilo strukturu adresáře a výše uvedený přímý odkaz nefungoval tak jde o sekci supportu
www.apc.com/home/cz/cs/ > podpora > "Kontaktujte APC" a nebo "Moje technická podpora" ) postup: - na webovém formuláři uvést požadované údaje o produktu a podrobný popis problému který zařízení má
- technik supportu APC si v případě potřeby vyžádá upřesňující informace případně uvede způsob řešení problému
- pokud není problém odstranitelný touto cestou odešle k Vám APC nové zařízení
- součástí dodávky nového kusu jsou instrukce pro vrácení vadné jednotky zpět do APC ( vadný produkt umístníte
do obalu od nového kusu a dle postupu objednáte svoz vadného produktu do APC ( na náklady APC )) poznámka: - odeslání a vrácení reklamovaného produktu ( v případě záruční a oprávněné reklamace ) probíhá na náklady servisu
- při prvním použití služeb techsupportu je nutné vytvořit účet pro Vaši firmu
- odpovědi technika APC budou dostupné jako odpověď na Váš dotaz na webovém rozhraní
- uvedený postup je aktuálně jediným možným řešením reklamací produktů APC ( jak předprodejních tak poprodejních ),
funguje bezproblémově a je nejrychlejší cestou jak získat náhradní zařízení.
Přesunutím reklamace na dodavatele se proces pouze úměrně prodlužuje o dobu řešení reklamace dodavatelem a prodražuje o náklady spojené s přepravou reklamovaného kusu, jinak má zcela stejný průběh za stejných podmínek.

 

Apple - všechny produkty

kontaktní informace: 

http://web.vspdata.cz/  ( http://web.vspdata.cz/apple-uvod/578HYPERLINK "http://web.vspdata.cz/apple-uvod/578 " )

poznámka:

pozor, u všech zařízení odesílaných na opravu musejí být deaktivovány bezpečnostní prvky ( hesla atp. ) a mj. konkrétně u Apple fce Find my iPhone ( najdi můj iPhone ). Uživatelem nastavené bezpečnostní prvky jsou překážkou v provedení záručního servisu a zařízení by v tomto případě bylo vráceno zpět jako neoprávněná reklamace.

Stav zabezpečení IPhone lze ověřit na: https://www.icloud.com/activationlock/

 

Asus - NTB, PDA, monitory

kontaktní informace: servis produktů ASUS provádí přímo výrobce ve svém servisním středisku v Ostravě, podrobný postup pro zprocesování reklamační zakázky najdete na www.asus.cz sekce " Servis " podsekce " Jak reklamovat " > 1. Služba Pick Up & Return postup: - na webu vyplnit a odeslat formulář
poznámka: - odeslání a vrácení reklamovaného produktu ( v případě záruční a oprávněné reklamace ) probíhá na náklady servisu
ASUS Hotline: +420 596 766 888 pro CZ  / +421 232 162 621 pro SK
Reklama
ční formulář: https://eu-rma.asus.com/pick_eu/cz/

Instrukce jak postupovat v případě tzv. DOA reklamace monitoru ( reklamace kdy je zboží ihned po nákupu vadné ) najdete na :

https://eu-rma.asus.com/pick_eu/cz/rma_doa.htm

 

BELKIN - UPS

kontaktní informace: BELKIN SUPPORT.CZ Open Communication Company, s.r.o. Tylova 473/27, 301 00, PLZEŇ
E mail: belkin@belkin-support.cz
Tel.:+420 377 330 026
postup:
- za
řízení se na opravu odesílá přímo na uvedenou adresu
- před odesláním je nutné získat RMA číslo, o RMA číslo se žádá volnou formou na uvedeném e-mailu, stačí uvést o jaké zařízení se jedná, jeho sn. a podrobný popis závady
- zásilku označit přiděleným RMA číslem a přiložit kopii prodejních dokladů
poznámka: - odeslání reklamovaného produktu probíhá na náklady odesílatele - vrácení reklamovaného produktu ( v případě záruční a oprávněné reklamace ) probíhá na náklady servisu

 

BENQ - všechny produkty

kontaktní informace: produkty značky BENQ opravuje společnost Asupport
- aktuální kontakty, adresy poboček, postup pro objednání svozu a další informace potřebné pro uplatnění reklamace jsou dostupné na www.asupport.cz
poznámka: - odeslání a vrácení reklamovaného produktu ( v případě záruční a oprávněné reklamace ) probíhá na náklady servisu

 

Brother- tiskárny, multifunkce

Elast Active s.r.o.
Chválkovická 3 779 00 Olomouc IČ: 28573595
DIČ: CZ 28573595

Odpovědná osoba za servis:
Miroslav Sogel
mobil: 776 559 109
e-mail:
msogel@elast.cz

Kontakty pro objednávky servisu: Dispečink: 776 886 306
E-mail: elast@elast.cz

Po objednání servisu na uvedených kontaktech je zákazníkovi přiděleno číslo RMA a zajištěn svoz.

Svoz zařizuje Elast ve spolupráci s přepravní společností PPL.
V záruce je doprava pro zákazníka zdarma.


Po záruce je doprava PPL do servisu a zpět za 240,- Kč bez DPH.

Pro záruční servis je nutné doložit prodejní doklad kde je uveden typ zařízení a výrobní číslo.
K objednávce záručního i pozáručního servisu uveďte typ zařízení, popis závady, kontaktní jméno, telefon a nebo e-mail. 

 

CANON - tiskárny, multifunkce, kopírky, faxy, skenery

Česká republika

kontaktní informace: - aktuální kontakty a další informace potřebné pro uplatnění reklamace jsou dostupné na www.can-j-servis.cz
poznámka: - odeslání a vrácení reklamovaného produktu ( v případě záruční a oprávněné reklamace ) probíhá na náklady servisu
( pro zákazníky 100Mega pro všechny produkty na které se vztahuje autorizace Can-j-servis )


Slovenská republika

kontaktní informace: - aktuální kontakty a další informace potřebné pro uplatnění reklamace jsou dostupné na
http://www.canon.sk/Support/Consumer_Products/services_locator/index.aspx

 

CANON - foto, video

kontaktní informace: - aktuální kontakty a další informace potřebné pro uplatnění reklamace jsou dostupné na www.awh.cz
poznámka: - odeslání reklamovaného produktu probíhá na náklady odesílatele - vrácení reklamovaného produktu ( v případě záruční a oprávněné reklamace ) probíhá na náklady servisu

 

DELL - PC, servery, NTB, monitory

kontaktní informace: záruční závady zařízení je nutné nahlásit na lince techsupportu :
225 308 649 nebo 778 440 533

8:00 - 18:00
 

poznámka: - je nutné mít připraveny kontaktní informace, ServiceTag ( SN ) produktu, přesný popis závady
- servis probíhá dle typu záruky poskytované na produkt

 

D-Link - všechny produkty

kontaktní informace: Technická podpora Po - Pá : 9 - 17 hod. Česká republika tel.: (+420) 211 151 640
Slovensko tel.: (+421) 692 147 110
E-mail:
support@dlink.cz


https://services.eu.dlink.com/home/main/SSPLogin.aspx?language=C


( www.dlink.cz nebo www.dlink.sk > podpora > Samoobslužný portál)


postup:
- přihlásit se pod Vaším účtem ( pokud účet nemáte vytvořit nový )
- provést registraci vadného produktu - zadat vadný produkt do systému D-Linku, výsledkem bude RMA číslo a adresa pro doručení vadného produktu
- k vadnému zařízení prosím přiložte příslušenství: zdroj, ethernet kabel RJ45, instalační CD, anténu nebo antény a telefonní kabel RJ11 ( u DSL modemu ). Nožičky, případně stojany nejsou vyžadovány - z D-Link zařízení před odesláním rovněž vyjměte Vaše komponenty ( např. z NAS úložiště DNS-XXX si vyjměte Vaše disky! ) - přijde Vám funkční zařízení
- zásilku s vadným zařízením označit přiděleným číslem RMA
- v případě potřeby dalších informací je Vám k dispozici technická podpora výrobce na výše uvedených kontaktech
poznámka: - odeslání reklamovaného produktu probíhá na náklady odesílatele - vrácení reklamovaného produktu ( v případě záruční a oprávněné reklamace ) probíhá na náklady servisu

 

DPS- tablety


ELKO TRADING, spol. s r. o.
K Terminálu 7 619 00 Brno Telefon: +420 548 428 916 E-mail: dps@elko.cz

poznámka: - odeslání reklamovaného produktu probíhá na náklady odesílatele - vrácení reklamovaného produktu ( v případě záruční a oprávněné reklamace ) probíhá na náklady servisu 

 

 

EATON- všechny produkty

kontaktní informace: - aktuální kontakty a další informace potřebné pro uplatnění reklamace jsou dostupné na www.dileris.cz

http://www.dileris.cz/web/servis/Eaton/Zalozni-zdroje/158,141

 

 

EIZO - monitory

kontaktní informace: - aktuální kontakty a další informace potřebné pro uplatnění reklamace jsou dostupné na http://www.eizo.cz/podpora/servisni-a-predvadeci-centrum.html

případně

http://www.eizo.cz/

poznámka: - odeslání reklamovaného produktu probíhá na náklady odesílatele - vrácení reklamovaného produktu ( v případě záruční a oprávněné reklamace ) probíhá na náklady servisu

 

Epson - tiskárny, plottery, projektory

kontaktní informace: novou servisní zakázkuje nutné nahlásit prostřednictvím emailové  adresy level.one@epson.cz nebo telefonicky na čísle +420 246 037 281

Následně budou od zákaznické podpory Epsonu e-mailem zaslány informac ke svozu zařízení  

 

 

Fujitsu - Siemens - PC, NTB, PDA, servery

kontaktní informace: - aktuální kontakty a další informace potřebné pro uplatnění reklamace jsou dostupné na www.sntcz.cz
poznámka: - odeslání a vrácení reklamovaného produktu ( v případě záruční a oprávněné reklamace ) probíhá na náklady servisu
( pro zákazníky 100Mega pro všechny produkty na které se vztahuje autorizace S&T )

 

Fujitsu - Siemens - monitory

kontaktní informace: - aktuální kontakty a další informace potřebné pro uplatnění reklamace jsou dostupné na www.ceskyservis.cz
poznámka: - odeslání a vrácení reklamovaného produktu ( v případě záruční a oprávněné reklamace ) probíhá na náklady servisu

 

Genius - všechny produkty

kontaktní informace: CZ tel. : +420-226259864 e-mail: genius@cz.fixit-service.com
POZOR zásilka s vadným produktem musí být viditelně opatřena štítkem s přiděleným číslem RMA. Štítek budete mít možnost vytisknout po zalogování reklamace na web servisu. Zásilka bez těchto náležitostí nebude servisem přijata a může dojít k dalším komplikacím ( ztráta zásilky případně její vrácení na náklady odesílatele ).
SK
tel. : +421-220510491
e-mail:
genius@sk.fixit-service.com
POZOR zásilka s vadným produktem musí být viditelně opatřena štítkem s přiděleným číslem RMA. Štítek budete mít možnost vytisknout po zalogování reklamace na web servisu. Zásilka bez těchto náležitostí nebude servisem přijata a může dojít k dalším komplikacím ( ztráta zásilky případně její vrácení na náklady odesílatele ).
postup:
stránky pro registraci jednotlivých RMA v
četně podrobných instrukcí:
http://rma.fixit-service.com

- před jejich použitím je třeba si vytvořit účet který budete nadále používat pro zadání reklamačních zakázek
-detailní info o obecné proceduře RMA
http://rma.fixit-service.com/rma/document/RMA_Navod.pdf
poznámka: - odeslání a vrácení reklamovaného produktu ( v případě záruční a oprávněné reklamace ) probíhá na náklady servisu
- zalogováním reklamace je současně vygenerován požadavek na svoz vadného produktu, pokud ke svozu nedojde do tří dnů od zalogování reklamace je třeba informovat servis na uvedených kontaktech s žádostí o nápravu
- zařízení musí být zabaleno buď v originálním obalu vč. výplní, nebo způsobem který zabezpečí stejnou úroveň ochrany produktu při transportu. Náhradu mechanicky poškozeného produktu k jehož poškození dojde díky nedbalému zabalení není možné kompenzovat. Dostatečná vrstva výplně je nutná zejména u produktů s vyšší hmotností jako jsou SW od HT systémů atp..
- Uvedené kontakty ( e-mail a tel. ) slouží především k
1. Ověřování stavu/termínů/způsobu vyřízení reklamace a otázky a žádosti týkající se nesystémových věcí
2. Technická podpora zákazníkům

 

Gigabyte - GSM


kontaktní informace: - aktuální kontakty a další informace potřebné pro uplatnění reklamace jsou dostupné na http://www.gigapoint.cz/
poznámka: - odeslání reklamovaného produktu probíhá na náklady odesílatele - vrácení reklamovaného produktu ( v případě záruční a oprávněné reklamace ) probíhá na náklady servisu

 

Go Clever - GPS

kontaktní informace: Go Clever - servis Husova 2 Jemnice 67531 Czech Republic HOTLINE: Servis CZ: servis@goclever.cz , +420546606021
Servis SK:
servis@goclever.sk , +421220266051
Marketing:
maros@goclever.net , +420546606020
postup:
- pokud nelze problém odstranit konzultací na Hot Line zaslat vadný produkt s p
řesným popisem závady na uvedenou adresu
poznámka: - odeslání reklamovaného produktu probíhá na náklady odesílatele - vrácení reklamovaného produktu ( v případě záruční a oprávněné reklamace ) probíhá na náklady servisu

 

Hannspree, Hannsg - monitory, LCD TV, fotorámečky

kontaktní informace: následující informace odeslat e-mailem na adresu info@it-smart.cz - sn. produktu - podrobný popis závady - přesnou adresu kde je možné vadný produkt vyzvednout
- jméno a telefon kontaktní osoby postup: - technik objedná na základě zaslaných údajů svoz zařízení do servisního střediska
- zařízení bude vyzvednuto během 3-4 pracovních dní spedicí DPD a svezeno do autorizovaného servisu Let Me Repair na pobočku v Polsku
!!! toto je velice důležitá informace a prosíme o její předání osobě odpovědné za předání zásilky, řidič přepravce nemá
zpravidla o zásilce žádné informace a na průvodních dokumentech nemusí být značka Hannspree / Hannsg zmíněna.
Z toho důvodu nemusí být pro osobu bez příslušných informací zřejmé že si přepravce přijel právě pro toto zařízení a může dojít k nepředání zásilky a komplikacím s opětovným svozem !!!
- zařízení je nutné předávat přepravci zabalené adekvátním způsobem do přepravního kartonu
- na karton vylepit štítek s adresou příjemce a číslem RMA které obdrží jako odpověď na jeho e-mailovou objednávku opravy
LetMeRepair Poland Sp.Z o.o.
ul. Cz
ęstochowska 140
62-800 Kalisz
Poland
- pokud nedojde k vyzvednutí zásilky nejpozd
ěji do 5 ti pracovních dní od objednávky opravy prosím o informaci na e-mail
info@it-smart.cz
poznámka: - odeslání a vrácení reklamovaného produktu ( v p
řípadě záruční a oprávněné reklamace ) probíhá na náklady servisu
 

 

 

Huawei - mobilní telefony, tablety 

kontaktní informace: - aktuální kontakty a další informace potřebné pro uplatnění reklamace jsou dostupné na www.britex.cz
poznámka: - odeslání reklamovaného produktu probíhá na náklady odesílatele - vrácení reklamovaného produktu ( v případě záruční a oprávněné reklamace ) probíhá na náklady servisu

 

 

HP - všechny produkty

Česká republika
kontaktní informace: - aktuální kontakty a další informace potřebné pro uplatnění reklamace jsou dostupné na

http://web.vspdata.cz/hp

Slovenská republika kontaktní informace: seznam servisních středisek pro jednotlivé modely produktů HP najdete na následující adrese
http://www.hp.sk/partner/index.php
poznámka: - odeslání a vrácení reklamovaného produktuu vybraných modelů ( v případě záruční a oprávněné reklamace ) probíhá na náklady servisu seznam produktů a další informace jsou dostupné na
http://www.hp.sk/partner/dtd.html

Řešení tzv. DOA reklamací - závad projevených do 30ti dnů od prodeje uživateli

Prodejce nebo distributor odešle jednotku na své náklady na adresu:

VSP DATA, a.s.
Servisní středisko HP
Údolní 2188 39064 Tábor E-mail: hpservis@vspdata.cz – do předmětu zprávy prosím uveďte vždy “DOA”

Do průvodního dokladu je nutné uvést že se jedná o tzv. DOA reklamaci do 30ti dnů od prodeje* a že se jedná o
zařízení zakoupené od 100Mega Distribution s.r.o.** + přiložit prodejní doklad který dokládá že jde o DOA reklamaci.

Zařízení zasílané na DOA reklamaci musí být zcela kompletní ( tzn. příslušenství, balení, výplně atp. ) a pokud to je
možné zabalené do dalšího přebalu s výplněmi aby nedošlo k poškození originálního balení případně samotného produktu
v průběhu přepravy.

DOA proceduru nelze použít na řešení mechanicky poškozených produktů

* pokud nebude dostatečně srozumitelně uvedeno že jde o DOA reklamaci jejímž výsledkem má být protokol o nároku na výměnu
zařízení, případně dobropis na něj, bude zařízení opraveno a vráceno zpět odesílateli, další zprocesování reklamace jako DOA
již bohužel není možné

** pokud budou mít VSP Data tuto informaci, vyžádají si od nás další podklady pro zpracování zakázky, vadné zařízení vrátí přímo
HP a odesílateli pošlou e-mailem protokol na základě kterého může žádat řešení u svého dodavatele ( tzn. odpadá dalšípřeposílání
produktu).
Pokud ji mít nebudou vrátí za
řízení fyzicky zpět odesílateli který je musí spolu s protokolem o uznané DOA rekamaci přeposlat k nám.
 

 

KYOCERA - tiskárny, multifunkce

seznam servisních partnerů naleznete na

http://www.kyocera.cz/prodejci

( po zvolení kraje druhý sloupec " Servisní partner " )

LabTec - všechny produkty

kontaktní informace: - aktuální kontakty a další informace potřebné pro uplatnění reklamace jsou dostupné na http://eshop.100mega.cz/_pub/Logitech.pdf

 

Lenovo - NTB

kontaktní informace: kontaktní informace na servisní středisko NTB IBM / Lenovo získáte na lince techsupportu IBM / Lenovo


Řada IDEA (IdeaPad, IdeaCentre) – Tel: 800 702 703, PO-PÁ 9:00-18:00
Řada THINK (ThinkPad, ThinkCentre, ThinkStation, ThinkServer, ThinkVision) – Tel: 800 353 637, PO-PÁ 9:00-17:00

http://shop.lenovo.com/cz/cs/services-warranty/

Pro DOA reklamace použijte následující odkaz:

http://www.lenovoservices.cz/servis-a-sluzby/nahlaseni-zarucnidoa-opravy/

Vyplňte údaje o uživateli a ve "Způsob rešení vady:" vyberte: DOA reklamace - dobropis

Do popisu závady uveďte, že žádáte o DOA reklamaci s následným vystavením podkladu pro dodavatele na dobropis a uveďte závadu.

V posledním bodě vložte prodejní fakturu.

 

LG - monitory, optické mechaniky

kontaktní informace: - aktuální kontakty a další informace potřebné pro uplatnění reklamace jsou dostupné na www.realtimetec.cz
postup:
- p
ři zadání první reklamace je nutné vytvořit profil pro Vaši společnost ( v sekci autorizovaný servis zaregistrovat firmu )
- po přihlášení vytvořit na reklamovaný produkt na webu servisu reklamaci
- po zadání reklamace servis automaticky objedná přepravu pro vadný produkt
poznámka: - reklamaci monitoru může přímo na servis zadat jak prodejce koncovému uživateli tak koncový uživatel
- reklamaci optické mechaniky může provést pouze prodejce koncovému uživateli

 

LG - TV, AUDIO, VIDEO

kontaktní informace: - aktuální kontakty a další informace potřebné pro získání postupu pro uplatnění reklamace jsou dostupné na http://www.lg.com/cz/podpora

 Logitech - všechny produkty

kontaktní informace: - aktuální kontakty a další informace potřebné pro uplatnění reklamace jsou dostupné na  http://eshop.100mega.cz/_pub/Logitech.pdf

 

MINOLTA - Konica MINOLTA - tiskárny, multifunkce

kontaktní informace: - aktuální kontakty a další informace potřebné pro uplatnění reklamace jsou dostupné na
www.konicaminolta.cz/business-solutions/kontakt.html
( případně www.konicaminolta.cz sekce Kontakt )
postup:
- servisy produkt
ů Minolta jsou rozděleny podle velikosti zařízení, klíč pro rozdělení produktů dle servisu je na uvedených stránkách Minolty
- na stránkách Dilerisu www.dileris.cz jsou v sekci pro produkty Minolta ( přístup přes logo Konica MINOLTA ve spodní části stránky ) uvedeny podrobné podmínky pro záruční reklamaci produktu
poznámka: - odeslání reklamovaného produktu probíhá na náklady odesílatele - vrácení reklamovaného produktu ( v případě záruční a oprávněné reklamace ) probíhá na náklady servisu

 

MIO - GPS

kontaktní informace: - aktuální kontakty a další informace potřebné pro uplatnění reklamace jsou dostupné na www.vspdata.cz
( v pravém sloupci zvolte výrobce produktu ) poznámka: - odeslání a vrácení reklamovaného produktu ( v případě záruční a oprávněné reklamace ) probíhá na náklady servisu

 

MSI - notebooky + All In One ( AIO ) systémy

kontaktní informace: servis NTB MSI provádí výrobce centrálně v jejich servisním středisku v PL. Zakázka na opravu vadného NTB se loguje na
http://jkarma.msi.com.tw/Customer_Service/Default.aspx
postup:
- po zvolení lokace Czech Republic se dostanete p
římo na formulář který pečlivě vyplňte a odešlete
- do 24 - 48h Vám přijde e-mail s přiděleným číslem Vaší zakázky a podrobným návodem jak postupovat dál ( zaslané informace jsou velice důležité pro bezproblémové zpracování zakázky a prevenci případných komplikací které mohou v případě jejich ignorování nastat )
poznámka: - uvedený postup platí pro ČR i SK
- odeslání a vrácení reklamovaného produktu ( v případě záruční a oprávněné reklamace ) probíhá na náklady servisu
- v případě že servisní středisko nedokáže NTB opravit obdržíte zpět pouze protokol s vyjádřením že je zařízení neopravitelné.
S tímto protokolem se prosím obraťte na svého dodavatele.
V tomto případě NTB zůstává v servisním středisku a zpět se již nevrací ( je třeba brát v úvahu že výrobce hradí pouze hodnotu jím dodaného zařízení, proto je nutné v souladu s instrukcemi od něj na reklamaci zaslat pouze jím dodaný produkt, SW nebo HW který k danému zařízení nepatří nebude předmětem dobropisu ( např. COA štítky od dokupovaných systémů, periferie atp. )
MSI hotline 0800 142 571
email service.cz.erc@msi.com
 

poznámka: - odeslání reklamovaného produktu probíhá na náklady odesílatele - vrácení reklamovaného produktu ( v případě záruční a oprávněné reklamace ) probíhá na náklady servisu

 

 

Navon - tablety

kontaktní informace:

ELKO TRADING, spol. s r. o.
K Terminálu 7 619 00 Brno Telefon: +420 548 428 916 E-mail: navon@elko.cz

 

 

Nikon - fotoaparáty

kontaktní informace: - aktuální kontakty a další informace potřebné pro uplatnění reklamace jsou dostupné na

http://www.nikon.cz/cs_CZ/footers/contacts.page?lang=HYPERLINK "http://www.nikon.cz/cs_CZ/footers/contacts.page?lang=               "               ( www.nikon.cz )

 

 

Nokia - mobilní telefony

 

kontaktní informace: - aktuální kontakty a další informace potřebné pro uplatnění reklamace jsou dostupné na

http://www.nokia.com/cz-cs/vyhledavac-obchodu  www.nokia.cz  

( vyhledat servisní místa ) 

poznámka: - odeslání reklamovaného produktu probíhá na náklady odesílatele - vrácení reklamovaného produktu ( v případě záruční a oprávněné reklamace ) probíhá na náklady servisu

 

OptiBox - DVB-T/S

kontaktní informace: INTER-SAT LTD, org. složka Blučina 704
664 56 Blučina
Tel.: 530 506 900
Fax: 549 210 111
E-mail:
info@isat.cz
postup:
s vadným produktem dodat mimo p
řesného popisu závady s kompletními kontaktními údaji na odesílatele i kopii dodacího listu od prodejce
poznámka: - odeslání reklamovaného produktu probíhá na náklady odesílatele - vrácení reklamovaného produktu ( v případě záruční a oprávněné reklamace ) probíhá na náklady servisu

 

Opticum - DVB-T/S

kontaktní informace: INTER-SAT LTD, org. složka Blučina 704
664 56 Blučina
Tel.: 530 506 900
Fax: 549 210 111
E-mail:
info@isat.cz
postup:
s vadným produktem dodat mimo p
řesného popisu závady s kompletními kontaktními údaji na odesílatele i kopii dodacího listu od prodejce
poznámka: - odeslání reklamovaného produktu probíhá na náklady odesílatele - vrácení reklamovaného produktu ( v případě záruční a oprávněné reklamace ) probíhá na náklady servisu

 

Orion - DVB-T/S

kontaktní informace: INTER-SAT LTD, org. složka Blučina 704
664 56 Blučina
Tel.: 530 506 900
Fax: 549 210 111
E-mail:
info@isat.cz
postup:
s vadným produktem dodat mimo p
řesného popisu závady s kompletními kontaktními údaji na odesílatele i kopii dodacího listu od 100Mega Distribution s.r.o.
poznámka: - odeslání reklamovaného produktu probíhá na náklady odesílatele - vrácení reklamovaného produktu ( v případě záruční a oprávněné reklamace ) probíhá na náklady servisu

 

Pioneer

kontaktní informace:

BaSys CS, s.r.o.
Sodomkova 1478/8
102 00 Praha 10, Czech Republic
Tomáš VOHÁNKA Tel.: +420 234 706 700

poznámka: - odeslání reklamovaného produktu probíhá na náklady odesílatele - vrácení reklamovaného produktu ( v případě záruční a oprávněné reklamace ) probíhá na náklady servisu
- do zásilky s vadným porduktem přiložete:
           - balíkovou soupisku produktů v zásilce
           - prodejní doklad  - potvrzený záruční list společností BaSys ( originál je přiložen do každého balení produktu Pioneer ) 

 

 

 

Philips - monitory

kontaktní informace: produkty značky PHILIPS opravuje společnost Asupport
- aktuální kontakty, adresy poboček, postup pro objednání svozu a další informace potřebné pro uplatnění reklamace jsou dostupné na www.asupport.cz
poznámka: - odeslání a vrácení reklamovaného produktu ( v případě záruční a oprávněné reklamace ) probíhá na náklady servisu
- v případě potřeby lze další info k monitorům PHILIPS získat na tel. lince 800 142 100

Philips - spotřební elektronika ( audio / video )

kontaktní informace: seznam servisních středisek je na
http://www.care.philips.com/pageitems/master/countries/CZ/CLSSeznamservisů.pdf
poznámka: - odeslání reklamovaného produktu probíhá na náklady odesílatele - vrácení reklamovaného produktu ( v případě záruční a oprávněné reklamace ) probíhá na náklady servisu
- v případě potřeby lze další info k reklamacím získat na tel. lince 800 142 840

 Pocket Book - el. knihy a čtečky

kontaktní informace: - aktuální kontakty a další informace potřebné pro uplatnění reklamace jsou dostupné na

www.ceskyservis.cz
http://www.ceskyservis.cz/sluzby/servisni-sluzby/pocketbook/

 

 

Porte - Anténa pro DVB-T ( kód ANTP0003 a vyšší )

! Upozornění ! s reklamací následujících položek se prosím obracejte na prodejce
ANTP0001 Porte Anténa pro DVB-T se zesilovačem
ANTP0002 Porte Anténa pro DVB-T se zesilovačem mini
kontaktní informace: INTER-SAT LTD, org. složka Blučina 704
664 56 Blučina
Tel.: 530 506 900
Fax: 549 210 111
E-mail:
info@isat.cz
postup:
s vadným produktem dodat mimo p
řesného popisu závady s kompletními kontaktními údaji na odesílatele i kopii dodacího listu od 100Mega Distribution s.r.o.
poznámka: - odeslání reklamovaného produktu probíhá na náklady odesílatele - vrácení reklamovaného produktu ( v případě záruční a oprávněné reklamace ) probíhá na náklady servisu

 

Samsung - LCD, fotorámečky

kontaktní informace: - aktuální kontakty a další informace potřebné pro uplatnění reklamace jsou dostupné na www.ceskyservis.cz
poznámka: - odeslání a vrácení reklamovaného produktu ( v případě záruční a oprávněné reklamace ) probíhá na náklady servisu

Samsung - NTB, tiskárny

kontaktní informace: 

Z + M servis, spol. s r.o.
Valchařská 3261/17
702 00 Ostrava - Moravská Ostrava Zelená linka: 800 100 809 Fax: +420 597 010 315 E-mail: servis@zmservis.cz

servis Praha:
Z + M servis, spol. s r.o.
Servis Praha
Do Koutů 1a
143 00 Praha 4
Tel.: +420 284 093 589
Fax: +420 226 233 424
E-mail:
praha@zmservis.cz

poznámka: - odeslání a vrácení reklamovaného produktu ( v případě záruční a oprávněné reklamace ) probíhá na náklady servisu

Odkaz pro objednání dopravy po webu: http://www.zmservis.cz/produkty/objednavka-odvozu-vaseho-zarizeni/
 

Samsung -optické mechaniky

kontaktní informace: CZ - aktuální kontakty a další informace potřebné pro uplatnění reklamace jsou dostupné na www.ceskyservis.cz
- servis těchto produktů probíhá pouze na pobočce v Bystřici nad Pernštejnem
SK
- na území SK není aktuáln
ě dostupný autorizovaný servis, zákazníci z SK zašlou na e-mail info@IT-Smart.cz  následující informace
- sériové číslo produktu
- přesný popis závady
- dodací adresu pro vrácení opraveného kusu - jméno a telefon kontaktní osoby - na základě těchto informací jim bude přiděleno číslo reklamace kterým označí zásilku s vadným produktem kterou odešlou na adresu SK pobočky


100 MEGA Slovakia s.r.o.
Karadžičova 8/A
821 08 Bratislava poznámka:


- odeslání reklamovaného produktu probíhá na náklady odesílatele - vrácení reklamovaného produktu ( v případě záruční a oprávněné reklamace ) probíhá na náklady servisu

 

Samsung - fotoaparáty, mobilní telefony

aktuální informace o autorizovaných servisech na prodzukty Samsung naleznete na strankách Samsung

CZ   www.samsung.cz

 http://www.samsung.com/cz/support/location/supportServiceLocation.do

 

 

Siemens - Gigaset

kontaktní informace pro CZ :

Micos s.r.o.
Masarykova 118
664 42 Modřice
tel.: 532 192 555
fax: 532 192 509


kontaktní informace pro SK :

INOTESKA s.r.o.
Podtureň-Roveň 221
Liptovský Hrádok 033 01

+421 044 55 679 88
www.inoteska.sk


postup:
- vadný produkt zaslat na uvedenou adresu, přiložit kopii nákupního dokladu, přesný popis závady, přesnou adresu pro návrat
opraveného produktu, jméno kontaktní osoby a telefon

 

SINBO

servis produktů značky SINBO provádí společnost

http://www.perfektservis.cz/

 

Sony VAIO - NTB

kontaktní informace: +420 246 019 146 postup: - automat na tel. lince si vyžádá zadání sn. NTB - následně budete přepojeni na operátora kterému sdělíte problém s produktem
- pokud se bude jednat o vadu neodstranitelnou po telefonu bude proveden svoz produktu do servisu ( kurýr doveze přepravní karton na zabalení vadné jednotky)
poznámka: - odeslání a vrácení reklamovaného produktu ( v případě záruční a oprávněné reklamace ) probíhá na náklady servisu
- u NTB by měla být koncovým uživatelem provedena registrace produktu na webu SONY, z těchto kontaktních údajů získává SONY informace pro realizaci zakázky
- pokud registrace provedena nebyla, je možné ji provést dodatečně při nahlášení závady ale je vhodné použít skutečné údaje koncového uživatele ( neregistrovat produkt na dealera )
- pokud koncový uživatel využije svého práva uplatnit reklamaci u svého prodejce je nutné operátorovi tuto skutečnost oznámit a nahlásit své kontaktní informace které jsou z hlediska řešení reklamace aktuální
- pokud se závada netýká akumulátoru, napájecího adaptéru případně HDD lze ve vyjímečných případech a pouze po dohodě s operátorem odeslat NTB do servisu bez nich ( demontáž HDD musí být u daného modelu možná bez porušení jakýchkoli záručních pečetí ) Pokud dojde při demontáži HDD k poškození produktu či záručních pečetí ztrácí klient na NTB záruku.
- v případě zákonného nároku koncového uživatele na odstoupení od kupní smlouvy je nutné NTB do servisního střediska odeslat pouze s požadavkem na diagnostiku ( bez provedení opravy ), po vrácení NTB zpět se uživatel s vyjádřením ze servisního střediska a vadným NTB obrátí na svého dodavatele. ( pozor servis posuzuje pouze stav zařízení, nepotvrdí že nárok na odstoupení od smlouvy vzniká, tzn. pokud dealer nesprávně vyhodnotí nárok na odstoupení od smlouvy který ze zákona nevzniká bude mu jednotka vrácena dodavatelem zpět.
- placená mimozáruční oprava je přímo přes servisní centrum SONY možná ale poměrně nákladná, nahlášení provede klient stejnou cestou, následně se skládá záloha 100Euro ze které se odečítají náklady na přepravu a diagnostiku v případě kdy po vyčíslení nákladů klient placenou opravu odmítne a nebo je tato částka odečtena od ceny opravy pokud ji klient odsouhlasí

 

 

 

Sony - mobilní telefony

 

kontaktní informace: - aktuální kontakty a další informace potřebné pro uplatnění reklamace jsou dostupné na

http://www.arvato-services.cz/nokia_sony_mobile_reklamace.html


poznámka:

- prodejce = prodejce do koncového segmentu tzn. velkoobchodní partner

- odeslání reklamovaného produktu do servisu probíhá na náklady odesílatele - vrácení reklamovaného produktu ( v případě záruční a oprávněné reklamace ) probíhá na náklady servisu

 

Sony - spotřební elektronika

nejbližší servisní středisko lze vyhledat na

http://services.sony.cz/support/cs/repair

( WWW.SONY.CZ > podpora > náhradní díly a opravy )

 

TomTom - GPS

kontaktní informace: tel. +420 23 90 00 491 http://www.tomtom.cz
postup:
- na adrese
www.tomtom.com/support/index.php?Lid=10 založit nový účet
( přihlašovací jméno je e-mailová adresa )
- kontaktovat support TomTom na tel. +420 23 90 00 491 ( vyžádají si přihlašovací jméno - tzn. e-mail )
- pokud nebude možné problém odstranit po telefonu objedná support svoz vadného produktu přímo od zákazníka
( je nutné mít připraveno sn. zařízení, přesný popis závady, adresu pro vyzvednutí produktu, kontaktní osobu včetně tel. na ni )

 

Topfield - DVB-T/S

kontaktní informace: INTER-SAT LTD, org. složka Blučina 704
664 56 Blučina
Tel.: 530 506 900
Fax: 549 210 111
E-mail:
info@isat.cz
postup:
s vadným produktem dodat mimo p
řesného popisu závady s kompletními kontaktními údaji na odesílatele i kopii dodacího listu od prodejce
poznámka: - odeslání reklamovaného produktu probíhá na náklady odesílatele - vrácení reklamovaného produktu ( v případě záruční a oprávněné reklamace ) probíhá na náklady servisu

 

Toshiba - NTB

kontaktní informace: CHG Service, a.s. Videnska 102 Brno 619 00 Tel. :+420 5474 26 581 Fax: +420 5474 26 590 e-mail: service@chgservice.cz
Web: computers.toshiba-czech.com
poznámka: - odeslání reklamovaného produktu probíhá na náklady odesílatele - vrácení reklamovaného produktu ( v p
řípadě záruční a oprávněné reklamace ) probíhá na náklady servisu

 

V-TOUCH - monitory 

relevantní informace o reklamaci produktů V-TOUCH najdete na

http://www.vekobs.cz/informace-o-servisu

 

Xerox - tiskárny

kontaktní informace: - aktuální kontakty a další informace potřebné pro uplatnění reklamace jsou dostupné na www.sntcz.cz
poznámka: - odeslání a vrácení reklamovaného produktu ( v případě záruční a oprávněné reklamace ) probíhá na náklady servisu
( pro zákazníky 100Mega pro všechny produkty na které se vztahuje autorizace S&T )

 

Zyxel - všechny produkty

kontaktní informace: Apollo Multimedia s.r.o. Do Koutů 1a 141 00 Praha 4
Servisní oddělení: tel: 241 774 665 e-mail: servis@apollo-multimedia.cz
www.apollo-multimedia.cz
poznámka: - odeslání reklamovaného produktu probíhá na náklady odesílatele - vrácení reklamovaného produktu ( v případě záruční a oprávněné reklamace ) probíhá na náklady servisu
- v případě reklamace produktu prodejcem koncovému uživateli je nutné k reklamovanému produktu přiložit prodejní doklad se sériovými čísly
- v případě reklamace přímo koncovým uživatelem je nutné k reklamovanému produktu přiložit prodejní doklad se sériovými čísly a vyplněný záruční list